Vlaggenmasten TV en Kramer Food Family_935 x 900.jpg
HC NACHT kleine RK 2 950 x 713.jpg
20230217_102451_950 x540 mm.jpg

Nieuws

BCM ISO 22301 certificaat geprolongeerd!,Óp 21 - 23 februari 2024 heeft Tuinderij Vers jaar BCM ISO 22301 certificaat succesvol verlengd.
B... | lees meerSuper score onaangekondigde IFS audit 2023,Ons IFS certificaat hebben we - in een onaangekondigde audit - succesvol verlengd met een score v... | lees meer

Volg ons ook op Social Media:


Rotterdamse Ondernemersprijs 2017




EN DE WINNAAR IS….

Groot was de verrassing te horen dat Tuinderij Vers samen met Aldowa en WeAreReasonable People tot de drie genomineerden behoorden voor de 33e  editie van de Rotterdamse Ondernemersprijs. Burgemeester Aboutaleb, ambassadeur van de Rotterdamse ondernemersprijs: “Drie prachtige bedrijven die alle drie bijzonder zijn in hun eigen tak van sport en gedegen ondernemerschap laten zien”.

Op 27 novemberwerd Tuinderij Vers uitgeroepen tot winnaar van de Rotterdamse Ondernemersprijs 2017.De jury spreekt over authentiek ondernemerschap: “Tuinderij Vers heeft bewezen stormen te kunnen doorstaan. En dat in alle bescheidenheid. Het bedrijf is meer dan alleen gevestigd in de regio; zij is een combinerende en ontsluitende schakel van deze regio. Tuinderij Vers is afgelopen jaren bijzonder hard gegroeid, zowel in omzet als in resultaat. Met haar strategie en toekomstperspectief is Tuinderij Vers in alle opzichten een schoolvoorbeeld van een ‘gezond’ bedrijf in de regio. Een terechte winnaar.”

Uit het juryrapport:

“Tuinderij Vers is een familiebedrijf dat uitblinkt in authentiek ondernemerschap. Het bedwingt grote uitdagingen en zet bedreigingen om in kansen. Doordat het bedrijf investeert, onder meer om de locatie te verdubbelen en producten te blijven innoveren, zal het in een sterk ontwikkelende markt een leidende positie behouden. Onder het motto ‘alles groeit’, werkt Tuinderij Vers aan de groei van mensen bedrijf maar ook van consumptie, afzet en partners. Daarbij houdt de organisatie oog voor de maatschappij en ondersteunt een aantal projecten in binnen- en buitenland.

Nagenoeg iedereen die wel eens boodschappen doet bij ’s lands grootste retailer, is indirect klant van dit florerende bedrijf. Tuinderij Vers zit op de juiste golf: met de sterk stijgende vraag naar gezond voedsel jaagt het bedrijf met oog voor continue innovatie en de ontwikkeling van producten deze vraag verder aan. Klanten kunnen steeds rekenen op maatwerk, kwaliteit en onderscheidende producten. Het toont de flexibiliteit, de wendbaarheid en weerbaarheid van zowel de organisatie als haar mensen.”